Aberatii miselesti, scorojite

Aprilie 20, 2007

Hasta la vista, beibi!

Filed under: De-ale mele — scorojit @ 8:24 pm

Zi de mare tristeţe. Boxele mele brave, ce mi-au servit cu umilinţă, ce s-au supus prostelilor mele (dat bass la maxim, volum la maxim) şi-au dat astăzi, 20.04.2007 obştescul sfârşit. Sper că au murit liniştite, împăcate cu viaţa ce au dus-o fiindu-mi mereu supuse. Erau astea, de mai jos. Da, erau Genius. Erau „cotineţe” dar erau cotineţele mele:(. Mă simt profund îndurerat şi voi trăi în tristeţe mult timp de acum inainte.

De fapt, pot să mă duc la Service (să le aplic un healing complet) chiar mâine si, probabil, asta aş face dar am o lene să car măgăoaia de cutie cu subwoofer, sateliţi şi center după mine… Eh, deocamdată no more văzut seriale-n pat, no more ascultat muzica de chill în pat lăsându-mi simţurile profund gâdilate de acorduri pufoase. Căştilor, hai la tata pui-pui-pui. Pe unde îmi sunteti, mârşavelor?genius_swhf51_5000.jpg

Lasă un comentariu »

Niciun comentariu până acum.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

