Aberatii miselesti, scorojite

Aprilie 25, 2007

Poop :”>

Filed under: Penibilitati/cretinisme — scorojit @ 12:13 am

M`kay m-am săturat de toate fufele de 15-16 ani cu tărâţe-n cap care, când sunt în profund extaz al amorului şi nu numai, te tratează în mod din ce în ce mai frecvent cu cuvântul „poop”. În primul rând se observă cretinătatea tipic românească ce copie scrierea şi vorbirea limbii engleze prin pronunţarea grupului de vocale „oo” ca şi litera „u”. Să zicem că, până aici, prostia nu a atins încă cote grave dar când „poop” se foloseşte în loc de pup, salut profund înamorat etc e de-a dreptul scârbos. Uite ce spune thefreedictionary :

poop (pp) Slang n.=Excrement.

Deci voi vă aruncaţi cu rahat în mufarină în mod direct dar consideraţi că e ceva chiut, pă trend, drăguţ. Frumos….
În  concluzie, vă poop dulcik pă ochişorii voştrii de fete iubitoare, pline de amor adolescentin, fetelor.

6 comentarii »

  1. may I lol?

    Comentariu de hippogryph — Aprilie 25, 2007 @ 9:27 am

  2. Uite, azi am auzit o formulare si mai interesanta…

    „poopikiss”.

    Comentariu de Emma — Aprilie 25, 2007 @ 10:32 pm

  3. Am dat..hmm…8 ignore-uri in ultima luna pentru fetele innamorate care de fiecare data cand ies dau un mass cu :

    ”Poopz you all…si especially my iubi ”

    Comentariu de krossfire — Aprilie 26, 2007 @ 8:13 am

  4. ‘poop dulce’ pt toti

    Comentariu de nuk — Aprilie 26, 2007 @ 8:50 pm

  5. Nimeni nu a stat sa caute sensul acestui cuvant…. Dar e bine pentru cultura mea generala.

    Cunosc multe fete care il folosesc, ba mai mult, nu il folosesc doar pe messenger.Va dati seama…
    Am inteles treaba cu „brb”, am inteles treaba cu „lol”, treaba cu „bbl”. Pricep ca lumea incearca sa comunice cat mai rapid, dar sa pui „poop” si nu „pup”, deja e o porcarie.

    Pruteanu ftw…

    Comentariu de Drojdie — Aprilie 26, 2007 @ 9:50 pm

  6. trebuie sa iti multumesc 🙂 le dau tuturor peste nas cu vorbele tale ❤ . thx ^^

    Comentariu de isabella — Mai 17, 2008 @ 6:41 pm


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

