Aberatii miselesti, scorojite

Aprilie 27, 2007

Manelele sux!1 rap rullz!11

Filed under: Muzichii — scorojit @ 9:15 am

Tot mai des dau peste cetateni lugubri ce se cred maestri ai muzicii, pioneri ai sunetului, initiati in aceasta arta folosind tot mai des expresii de genul celor din titlu (inlocuind, pe alaturi rap cu rock si punk) sau „maneaua e un rahat! nu e muzica ba fra3rilor!”. Nene, daca va mai aud ca maneaua nu e muzica va hack-uiesc calculatare! ha! Sa fie clar: nu imi plac manelele din cauza „artistilor” si atitudinii lor dar si din cauza versurilor cu tenta (profund) cocalaristica. Nu agreez muzica asta dar imi vine sa ii scuip in ochi pe toti handicapatii ce isi baga tot ce au si nu au in manele ei ascultand rep sau alte astfel de muzici. Uneori am impresia ca ascultatorii de manele sunt mai inteligenti ca unii roaceri/repari rapanosi sau pancari poke sau poseri. Sa fie clar: maneaua este muzica (chiar daca suge) pentru ca are ritm, sunet etc. Lasati-i in pace sa asculte ce or vrea nu ii bagati voi de unde au venit ca asculta manele. Daca lor le place cum le suna la urechi, trebuie sa ii respectam cum si noi ar trebui sa fim respectati pentru ca suntem oameni si ascultam ce ne suna bine la urechi. Inainte ascultam roc trv cvlt doar ca sa fiu pa trend si faceam praf unele boxe cu raw-ereli de blec metal. Acum am inteles ca trebuie sa ascult ce-mi place si sa mi se rupa de astia de ma critica. Da, dom`le. Nu sunt rocer, nu ascult doar roc. Nu ascult roc trv metal blec raw. Ascult si alte genuri in afara de rock si de multe ori am ajuns sa fiu criticat ca „ba ori esti rocar ori asculti si alte porcarii din alea”. Ba, ascult ce vreau si ma doare-n cur de voi si de parerile voastre (pentru cei care ma critica). Manele rullz rap sux roc swX si trens sux huo ba rocerilor cu pleata voastra, traiti in cavouri si faceti amor cu cadavre huo!! ascultati porcariile alea si va dati cu capu de pamant si va bateti la concerte huo!!11 si voi dasteptilor puteti sa va duceti sa sodomizati maimute. Pup.

3 comentarii »

  1. profund post-ul. te sustin 100%. ii compatimesc pe aia care se dau drept „rapperi”. adica ei se cred „rapperi” desi nu stiu sa formuleze o propozitie simpla fara sa introduca cuvintele „you, m3n, gie, nigg*) si alte interjectii pe care majoritatea dintre noi le facem cand suntem pe „tron”. si sa nu va zic ce sentiment de greatza imi provoaca cand inceie o conversatie cu „pace frat3″…..adica aia nu au avut parte de 1 minut de nelinishte si ei vor pace ? O_o wtf ? bataia luata de la mamele voastre sau cearta cu prietena nu egaleaza cu o viatza tulburata plina de necazuri adevarate. sau cand trece politia ii vezi cum toti se cred „amenintati”, desi singura data cand au calcat ei intr-o sectie de politie a fost atunci cand si-au scos buletinul.
    am vb numai de r3pari pentru ca ma simt jenat cand vad anumite specimene cum se fac de ras, atat pe ei dar mai rau, pe adevaratii fani a muzicii hh & rap . >_

    Comentariu de Razvan — Aprilie 27, 2007 @ 11:26 am

  2. uimitor ca mai exista persoane care au o parere ca aceasta… :-|…ultima data cand am spus ca manelele sunt muzica aproape am fost scuipata intre ochi…si daca eram in fata lor sigur imi luam si doua. deci pentru a doua oara: tot respectul pentru modul tau de gandire!

    Comentariu de Rymali — Mai 1, 2007 @ 1:01 pm

  3. mie`mi vine sa fac caca 😛 brb

    Comentariu de ion — Iunie 10, 2007 @ 12:15 pm


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

