Aberatii miselesti, scorojite

Mai 4, 2007

Examen dom`le

Filed under: De-ale mele — scorojit @ 8:48 pm

Maine sustin examenul la cursul de depanare sisteme de calcul (calculatoare ba) ce-l fac de mai bine de 6 luni. Mai toate weekend-urile mi-au fost mancate de cursul asta si am facut cam prima oara in viata cunostiinta cu stresul pur. Nu pot spune ca-s foarte ingrijorat pentru ce o sa fac maine pe acolo, mai mult chiar ma bucur ca scap odata. Stiu ca ce am invatat o sa ma ajute in viitor ca sa nu spun de diploma ce o sa o iau si uneori cred ca tot chinul asta (cu trezitul la 7 in fiecare sambata si duminica, alergatul pana la curs sa ajung la timp, stresul cu invatatul si pentru scoala) mi-a folosit la ceva si ca o sa am de castigat pana la urma. Deci sa vedem maine cu ce rezultat ies de pe acolo. Wish me luck.

edit: Yep, am luat 9.75 ceea ce e bine. nici 10 dar merge. Ma duc in 2 saptamani dupa diploma.  Oh, happy day..\:D/

1 comentariu »

  1. bafta bafta 🙂

    Comentariu de princessita — Mai 5, 2007 @ 1:23 pm


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

