Aberatii miselesti, scorojite

Mai 9, 2007

Unii e boi

Filed under: De-ale mele, Penibilitati/cretinisme — scorojit @ 9:17 pm

Am un mesaj pentru individul (daca se dovedeste a fi fata e si mai grav si mi-e si mai scarba) ce mi-a dat jos 2/3 afise pentru alegerile de consiliu si care a scris pe al 3lea „nenorocit de om” (da, chiar asa a scris urangutanul) : amice, esti un tampit si o scursura a societatii, esti un copil idiot care nu stie ce e aia o intrecere si ce e ala fair-play. Te urasc cu ardoare si serios ca de data asta nu mai pot sa las de la mine, sa iert ca deh, e prost si el ce sa-i faci… Retardatule sa dezlipesti afisele ma-tii nu unuia care NU ti-a facut absolut niciodata nimic si care poate chiar si-a dat osteneala. Ba eu nu stiu ce te-a determinat sa faci asta: ma urasti asa de mult sau ti-e frica de mine? Oricum iti urez un calduros „mori in bezna”. Amin.

P.S: Imi cer scuze eventualilor cititori cu un IQ mai ridicat decat al cimpanzeului pentru limbajul cocalaresc dar eu chiar nu mai pot sa tac iar un simplu mesaj cu „ba nu trebuia sa faci asta” nu era de ajuns sa ma descarc. Multumesc de intelegere.

Later edit: mda, acum am aflat si eu. doar pentru ca ala era de la radioul scolii si eu am facut o mica glumita (daca vreti numai manele la radio NU ma votati pe mine) ba macar atata tarata-n cap sa ai sa te prinzi de gluma care nu era intentionata a fi impotriva voastra.pf…si cica ai fi cu 2 ani mai mare ca mine da` sa rupi afise asa din plictiseala sau ca nu intelegi tu gluma…esti un adevarat model dom`le. pup

4 comentarii »

  1. am aflat raspunsul la intrebarea..unde naiba sunt afisele tale?!?!?!naspa lumea in care traim…

    Comentariu de andra — Mai 9, 2007 @ 10:16 pm

  2. je..cred ca sunt niste oameni cu un IQ prea mic: daca au facut asa ceva:)era cel mai original afis din campanie!

    Comentariu de Scama — Mai 9, 2007 @ 10:31 pm

  3. yo stiu cine a fost 😀 😛

    Comentariu de Tzighy — Mai 9, 2007 @ 10:37 pm

  4. CIne? 😛 😛 Gege e shmen de om 😉 le-a fost frica de el 😀 Tiganush stie 😉

    Comentariu de Buzz — Mai 9, 2007 @ 10:43 pm


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

