Aberatii miselesti, scorojite

Mai 22, 2007

Ai noştri bravi tâmpiţi

Filed under: Penibilitati/cretinisme, Scoala — scorojit @ 9:26 pm

Citesc aici ceva dragut tare…
Cica niste copchii de la o scoala de prin Ploiesti s-au filmat in timp ce-si umileau profa. Ba. Deci mama ei de treaba. Eu pe idiotii aia si pe cei de genul care au gandirea de „ba..fuck school nu-mi trebuie …de fapt invat oleaca si ma doare-n fund de profesori..pt ce sa-i respect eu pe ei cand is asa de rai si fraieri si-mi pun mie note proaste la lucrari chiar daca eu n-am invatat” i-as supune la torturi gingase ce implica aschii si degetele lor. Enough said.

2 comentarii »

  1. defpat vina nu este a elevilor, ci lipsa de profesionalism a profesorilor. un profesor bun stie sa se impuna la ORICE tip de elev/clasa.
    iar faza cu pusul filmelor pe youtube….ahem, persoanele care nu sunt interesante sau inteligente pentru a iesi in evidenta, trebuie sa iasa cu ceva stupid, pueril si cretin. orice prost poate filma un rahat si sa il puna pe youtube

    Comentariu de Razvan — Mai 23, 2007 @ 10:46 am

  2. deci … sa clarificam niste lucruri, eu invat in colegiu’ asta ..chimie … filmare e de acum 2 ANI ! …adica mai exact cand eram eu a 9a. ii cunosc pe majoritatea din tipii din clip
    acum juma de an stateam cu tipu’ care a trimis clipu la ei, la o tigare in baie la baieti, si mi’a povestit ce faceau ei la ore, ma rog intelgi tu…la care spune o faza ceva de genu ca au filmat si o sa trimita la protv clipu ….mai o gluma, ‘alea ‘alea, nu l’am crezut …si uite ca avut tupeu din moment ce toti sunt la facultate si chiar nimeni nu mai are ce sa le faca.
    na scorojite ca ti’am explicat ‘in exclusivitate’ care cum sta treaba cu clipuletzul asta vorbind in cunostinta de cauza. hai noroc
    (app, protv a scos clipu)

    Comentariu de En Sabah Nur — Mai 24, 2007 @ 12:12 am


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

