Aberatii miselesti, scorojite

Mai 24, 2007

vreau sa-l intalnesc pe harry potter

Filed under: Penibilitati/cretinisme, Scoala — scorojit @ 8:19 pm

Azi la scoala la o ora ne-a intrebat profesoara, de fapt ne-a pus sa scriem 2-3 randuri in care sa raspundem la intrebarea „Ce personalitate ati vrea sa cunoasteti/intalniti daca ati putea calatori in timp si spatiu?” si sa argumentam raspunsul.

Si cand ma gandesc ca unii au raspuns ca vor sa-l intalneasca pe Harry Potter el fiind o personalitate importanta a vietii populatiei (Ba tampitilor Harry Potter e personaj fictiv)…sau ca la intrebarea de cine-i omul ce ne inspira cel mai mult unii au raspuns „Razvan si Dani” sau „Rebelde” imi zic ca tara noastra va avea un viitor prosper cu conducatori inspirati bine inca de tinerei..

edit: a, da, sa nu uit de ala tot de azi care cica „as vrea sa-l cunosc pe pele sa ma invete si pe mine niste şuste de-ale lui” …mancatzash ca doar e campeon bajeatu

12 comentarii »

  1. oricum valorile la noi se pierd si sunt inlocuite de kurt kobain (rocări wannabe), gutza si devito (oameni wannabe) sau alte creaturi d’astea; ce e de facut ? eu zic ca nimic din moment ce nu poti sa impui unui om ce sa-i placa

    Comentariu de En Sabah Nur — Mai 24, 2007 @ 10:04 pm

  2. mă, blogului ăstuia trebuia să-i zică: „La mistreţu’ neprietenos” 😛

    Comentariu de hippogryph — Mai 24, 2007 @ 10:39 pm

  3. Esti tare omule! 😉

    Comentariu de Syncron — Mai 25, 2007 @ 2:26 pm

  4. si cand te gandesti ca fanii RBD dau o groaza de bani sa-i vada…god ! De banii aia ma duceam la femei si tot eram mai satisfacut decat sa ascult un concert RBD 😉 Este ?

    Comentariu de dumis — Mai 26, 2007 @ 8:20 pm

  5. ce ma? indraznesti a spune ca a te duce la femei e mai tare decat mosheala/pogo cu fete de 14 ani rebele fane Rebelde?

    Comentariu de scorojit — Mai 27, 2007 @ 8:49 am

  6. :))) Super dragut post.
    Despre ce clasa vorbim aici? Anyhow, Harry Potter rules pana in clasa a 5-a, poate…N-am de unde sa stiu, ca n-am trecut prin sindromul asta. 😛

    Comentariu de Hellene — Mai 30, 2007 @ 9:41 am

  7. despre clasa a9a, bineinteles

    Comentariu de scorojit — Mai 30, 2007 @ 9:15 pm

  8. Mi-e rau…
    Si eu care credeam ca in ziua de azi copiii se maturizeaza mai repede…silly me.

    Comentariu de Hellene — Mai 31, 2007 @ 9:23 am

  9. e colega de banca a aleia de nu stia ce e aia sex oral si care era fana rebelde. inocenta, pura inocenta…

    Comentariu de scorojit — Mai 31, 2007 @ 9:26 am

  10. Tot mai e o speranta daca mai sunt si pusti destul de deschisi la cap incat sa realizeze anomaliile.

    Comentariu de exploziesolara — Iunie 12, 2007 @ 8:49 pm

  11. Trebuie sa recunosc..am urat si urasc Harry Potter ,habar n-am cate carti si filme sunt..nu ma intereseaza si ma cam sacaie sindromu asta al copiilor..da na.De asemenea ma sacaie si rebelii aia…rbd 8-|

    Comentariu de Scama — Iunie 14, 2007 @ 6:29 pm

  12. mah, yo nu-s copkil, da tot imi place HP… inainte sa-l citesc, eram super contra shi aveam boala pe tot ce tzinea de hp shi pe tutele care salivau la daniel radcliff… da m-a mancat in cur sa citesc cartzile… acu ashtept cu nerabdare sa apara dreaq cartea 7 (ultima) sa aflu ca moare finally hp & evil rulez! >:)

    Comentariu de z8us — Iulie 4, 2007 @ 1:37 pm


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

