Aberatii miselesti, scorojite

Mai 31, 2007

Tonight we dined @S.T.E.V

Filed under: Review-uri — scorojit @ 9:37 pm

Azi la Casa de cultura a sindicatelor Leopoldina Balanuta Vrancea s-a jucat piesa de teatru „Cumetrele” de Michel Tremblay in regia lui Adrian Damian. Reprezentatia a avut loc in cadrul celei de-a 25-a editii a concursului anual denumit S.T.E.V/F (Stagiunea Teatrala a Elevilor Focsaneni/Vranceni). Mai multe detalii pe blog-ul acestuia. Piesa a fost jucata de cateva fete de la liceul meu. Liceul meu e cunoscut ca si favoritul in acest concurs datorita faptului ca majoritatea editiilor din ultimii ani au fost castigate de noi. Prestatia a fost aproape impecabila din punctul meu de vedere si tin sa felicit pe cei de la regie si, bineinteles, pe Misha, colega-mea:D (frumos ma…frumos..bravo:) ). 2-3 mici greseli la fete dar e ceva absolut normal. Luminile au fost impecabile dar se vedea ca sunetul a fost facut de Paul parca care nu cred sa fi avut experienta anterioara. Ce mi-a placut e ca Bogdana, o fata de la 10a ce a interpretat a cantat si la pian..si a cantat FRUMOS. Prestatia publicului, in schimb, a cam fost cretinuta. Nene, din cate stiu eu la o piesa de teatru nu se aplauda decat la inceput sa zicem (rar) si LA SFARSIT cand se iau aia de mana si dau cu capu-nspre pamant. Nu nene….astia din sala aplaudau de fiecare data cand le iesea ceva fetelor sau cand reaparea un personaj. Ba….pf…nu sunteti la Familia Bundy sau la Vacanta Mare. Nu va puteti da seama ca incomodati omul cand aplaudati ca bovinele in timp ce el da sa spuna o replica? La sfarsit au fost aplauze furtunoase, asta recunosc ca a fost dragut. Dar cum puteau lipsi „mult iubitele” interjectii de cocalar de genul „uuuuuuuuuu.”(cand era vreun cuvant gen „rahat” ,”dracu” sau pocniturile din degete cand era muzicuta *piesa a cam fost musical*? Ba, iar mi-a fost rusine. In fine, juriul a vazut prestatia si sa speram ca nu va lua in considerare aceste porcarioare NEDORITE. In curand rezultatele.

4 comentarii »

  1. Sunt de acord cu tine.

    Comentariu de Vladalf — Iunie 4, 2007 @ 10:38 am

  2. ;))) intr-adevar e parerea ta:) … dar tin sa te contrazic 😉 … aplauzele le ofera cei din public de cate ori considera ca cei de pe scena le merita;) … stiu ce scrie in codul manierelor despre asta dar nu sunt de acord… pacat ca cei de pe scena nu au stiut ca nu se vorbeste pe aplauze ;)) …

    Comentariu de GeoRge — Iunie 7, 2007 @ 12:57 am

  3. Nu ma…tocmai asta era problema:ca cei de pe scena se opreau de fiecare data cand aplaudau astia din sala. Apareau astfel situatii penibile.

    Comentariu de scorojit — Iunie 7, 2007 @ 8:00 am

  4. Exact,ne-am oprit cand se aplauda..poate au fost cateva dati cand s-a intamplat sa vorbim peste aplauze.Ne cerem scuze daca nu ati inteles textul..:D Si bancul era despre o calugarita violata..nu o gargarita violata cum au inteles multi:)) Hmm..in fine,ma bucur ca am auzit multe laude la adresa piesei..ne bucuram ca v-a placut!:)

    Comentariu de Scama — Iunie 14, 2007 @ 6:41 pm


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

