Aberatii miselesti, scorojite

Iunie 6, 2007

Trilogia Margineanului

Filed under: Penibilitati/cretinisme — scorojit @ 10:21 am

Ba eu m-am saturat. Mi-e scarba. Pe noul album (Si ingerii beau vin) al lui Mihai Margineanu e o melodie cu versuri accesibile publicului cocalar/taran/manelar adica cu IQ scazut. Numele melodiei e (ma scuzati) Trilogia cacatului (da, ma scuzati din nou, va rog, dar asa e melodia). Nu ma leg de nenea Margineanu, e un om dastept ce face muzica draguta. Nu ma leg nici de melodie pentru ca nu am dreptul asta deocamdata. Dar nu pot sa nu am ganduri malefice cand vad pe toate drumurile cum se fredoneaza versurile in bucurie. Apogeul scarboseniei, oribilitatii e cand vezi ca nu numai baietii fredoneaza, ba chiar si FETELE! Ba eu in cap cand ma gandesc la o fata am imaginea unei fiinte sensibile, ce nu e nesimtita, care se rusineaza la auzul unor cuvinte mai desucheate. Inteleg ca nu mai suntem pe timpul lui Pazvante Chioru` dar nici in halul asta dom`le..nesimtire completa. Fete de la care nu ma asteptam…pe care le consideram mai cu scaun la cap canta melodia asta in fericire aratandu-si taranismul din creierii de adolescente ce traiesc in postcomunism (profund, stiu). Mie mi-e scarba. Serios.

Versurile aici.

8 comentarii »

  1. Margineanu e un zero, nu te supara ca-ti spun.

    Muzica draguta pe care o face el este de fapt o colectie de piese studentesti si de mahala culese si usor adaptate. Din primul album, stiam cam 70% din piese de la amici.

    Trilogia cacatului (pe numele original ”Ma cacai in fundul curtii”) este o piesa de prin anii 80′ ! O stiu de muulta vreme…

    Deci, inca o bila neagra pentru un om nedemn sa se numeasca artist.

    Comentariu de krossfire — Iunie 6, 2007 @ 10:29 am

  2. Doua melodii de la el le stiam si eu de dinainte. A schimbat putin versurile, linia melodica. Eu ca om il respect(am) pentru ca intr-o emisiune la Teo (da, teo dom`le, acum vreun an parca) l-a intrebat ceva de genu ‘Nu vrei sa ai copii’ si el a raspuns ‘Pentru ce sa am? Sa se duca la scoala sa-l intrebe “ba cum il cheama pe tac`tu” si el sa zica Margineanu?’. Raspunsurile de pe atunci mi se pareau ca arata ca ar fi un om destul de destept. Eh…oricum chiar nu inteleg folosirea atator cuvinte tampite in versurile lui. Anyway you said it better than me:D

    Comentariu de scorojit — Iunie 6, 2007 @ 10:42 am

  3. Unii cred si afirma ca libertatea exprimarii si dreptul la replica se pot transforma in arta. Uratul a fost deja transformat in arta dar de oameni care au stiut cum (a se citi Baudelaire). Margineanu nu mi se pare un artist, la fel cum nici orice student la arta ce face un scurt metraj despre hartia igienica nu mi se pare ca pune coada la pruna in arta. 😛

    Comentariu de Hellene — Iunie 6, 2007 @ 11:40 am

  4. Este un om destept, dar nu este un artist. Ca artist il consider 0 🙂

    Comentariu de krossfire — Iunie 6, 2007 @ 2:58 pm

  5. imi place albumul, ma rog, cred ca mi’a placut in primele zile ….si totusi melodia aia e ceva mai praf care a facut’o pana acum, e scarboasa, e …e degeaba facuta

    Comentariu de En Sabah Nur — Iunie 6, 2007 @ 7:09 pm

  6. omu’ nici nu se vrea a se spune despre el ca este artist . io l-am tot urmarit , fara sa vreau neaparat, in tot felu’ de emisiuni unde el recunostea ca nu a compus cintecele pe care le cinta , ci le-a cules pentru a reda oamenilor cintece vechi pe care le-au uitat .
    mie mi se pare corect.
    totusi va recomand sa-l vedeti live inainte de comentarii . cinta chiar bine

    Comentariu de doxat — Iunie 12, 2007 @ 10:45 pm

  7. Un raspuns…scorojit…Margineanu, din cate stiu eu este un om de afaceri care are o firma destul de MARE in Bucuresti si ale carei venituri ii asigura un trai putin mai mult decat decent as zice. Muzica nu o face pentru bani cum a zis. Nu este un artist pentru ca nu are substratul conservatoric al unui artist. Canta pentru ca ii place. In legatura cu versurile, din cate am inteles eu, melodiile lui vor de fapt sa critice si sa ironizeze societatea. [ cam cum a facut Caragiale prin comediile sale ] … Nu ascult Margineanu, stiu cateva melodii de’ale lui insa nu cred ca este un zero cum afirma krossfire. Ar trebui acum sa ne luam si de alte personaje din lumea artistica : Mr Bean – un retardat… NOT !!! Charlie Chaplin – un impiedicat… NOT !!! in cel mai rau caz ai putea spune ca aceia care ii fredoneaza piesel pe strada tind a fi… insa depinde cum si ce inteleg din piesele lui. Care este !!!

    Comentariu de Ala micu' de pe hol — Iunie 13, 2007 @ 8:07 pm

  8. pentru cei interesati…cred ca are o firma de constructii… iar el un inginer de prima clasa… CRED… 😉 … Salutari de pe partea cealalta

    Comentariu de Ala micu' de pe hol — Iunie 13, 2007 @ 8:09 pm


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

