Aberatii miselesti, scorojite

Iunie 7, 2007

667!fie-va frica necredinciosilor!

Filed under: Penibilitati/cretinisme — scorojit @ 9:51 am

Ieri a fost 06.06.07! Ah…n-am murit dom`le. Cum nu am facut-o nici anul trecut pe vremea asta. Mai tineti minte ce valva a fost facuta de tampiti pe tema acestei zile? Ziua ghiavolului, cea mai diabolica din secol and stuff. Trebuia sa vina Satana pe pamant sa ne manance pe toti cu sos de bulion si alte alea. Uite ca nu s-a intamplat. Da` ieri sigur trebuia sa fie Apocalipsa. Pacat…

BTW: Am citit pe undeva mai demult ca 666 nu prea are legatura cu Ghiavolul..cica de fapt e numarul ce i s-a dat la moarte lui Nero pentru ca a fost asa lău..

2 comentarii »

  1. Basme din astea au circulat cu duiumul de fiecare data cnd aparea o potrivire de numere…Bullshit…Apocalipsa nu are programare…

    Comentariu de Hellene — Iunie 7, 2007 @ 9:59 am

  2. Fiecare trebuie să creadă în ceva… dacă ei cred în aşa ceva, treaba lor 😛

    Comentariu de Crystiano — Iunie 9, 2007 @ 12:48 pm


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

