Aberatii miselesti, scorojite

Iunie 14, 2007

Sa clarificam…

Filed under: De-ale mele — scorojit @ 5:35 pm

Mai, hai sa va spun ceva. Blog-ul in esenta lui e un jurnal virtual, da? Cum spunea cineva paginile blog-ului sunt hartii (eletronice ce-i drept, dar hartii). E ca si cum eu as rupe dintr-un caiet si as scrie ce-mi trece prin capsor. Motivul principal pentru care am inceput acest blog este sa-mi revars nervii. Cu totii avem, trebuie sa fiti de acord cu aceasta si trebuie sa mai fiti si de acord cu faptul ca e mai sanatos sa ti-i reversi aici, electronic adica pe niste hartiute decat sa te manifesti urat in public gen sa spargi lucruri, oameni. Inteleg ca din post-urile mele s-ar crede ca eu as vrea sa schimb ceva in lume, dar nu e asa. Eu m-am cam resemnat cu ideea ca, deocamdata, un pusti de 15 ani dintr-un oras amarat din provincie nu e prea bagat in seama ba poate e chiar luat in bataie de joc de incearca sa faca ceva, sa puna intrebari de exemplu. Stiu ca par penibil prin textele mele dar pe mine ma ajuta foarte mult sa le scriu, ma cam descarc de nervi si asta e bine pentru sanatatea mea psihica. Poate nu e bine sa am o astfel de gandire, sa fiu mereu nemultumit, sa am draci pe tot si toate dar asa sunt eu. Nu voi incepe sa o dau in aberatii tipic „punkiste”, sa spun ca eu sunt eu si nu ma schimb pentru nimeni, pentru ca prea as da-o in penibil. Nu va voi sfatui sa va cautati alt blog daca nu va convine ce scriu eu aici pentru ca eu consider ca inca nu am ajuns la nivelul lui zoso (uneori considerat cel mai mare blogger al Romaniei), sa imi permit sa pierd cateva zeci de cititori. Pentru mine conteaza foarte mult cand cineva imi face complimente pentru textele de pe blog. Recunosc ca nu ma simt bine cand sunt criticat dar daca critica o face un om cu capul pe umeri, ma bucur. Om cu capul pe umeri la mine e un om ce imi spune ce nu-i place la blog-ul meu si care da semne ca m-ar intelege totusi, nu unul care arunca cu mizerii in mine (la figurat, bineinteles) fara sa se explice. Consider ca un blog este o pagina personala prin care am anumite castiguri de exemplu faptul ca imi dezvolt capacitatea de a realiza un text cat mai bun si cred ca cel mai mare castig e acela de a primi un mesaj de genul „salut, ti-am citit si eu blog-ul..e super tare. bravo”.

Acestea fiind spuse va spun „saru`mana”.

5 comentarii »

  1. Hahaaa!Primu’ comment:! Pai mie imi place blogu’ tau G.G..continua sa scrii ca e bine ce zici,chiar daca maicomentez eu uneori asa..;))

    Comentariu de Scama — Iunie 14, 2007 @ 6:38 pm

  2. BAH !

    Cum sa spui ”pusti amarat de provincie” . Tu nu-ti dai seama ca noi provincialii ne-am nascut superiori 😀 ?

    Joking (desi uneori am aceasta impresie puternica)…toti simtitm nevoia unui post de justificare uneori.

    Comentariu de krossfire — Iunie 15, 2007 @ 1:44 pm

  3. mai, dragutule. Primul post pe care ti l-am citit era ala despre Harry Potter si marturisesc ca era atat de bine scris incat am crezut ca un om mult mai mare il redacteaza. Si tot ce am citi de atunci inainte mi-a placut. Asa ca, stai linistit nu scrii degeaba si ai dreptate in ce priveste jurnalul virtual.

    Comentariu de Hellene — Iunie 15, 2007 @ 2:32 pm

  4. si mie imi place blogu tau! e chiar ca lumea! ;;)

    Comentariu de greenspirit — Iunie 16, 2007 @ 9:20 pm

  5. weee, group hug 😛

    Comentariu de hippogryph — Iunie 18, 2007 @ 10:15 am


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

