Aberatii miselesti, scorojite

Iunie 24, 2007

Morti si netoti

Filed under: De-ale mele, Penibilitati/cretinisme — scorojit @ 11:26 pm

Da, stiu ca nu mi-am schimbat tema la blog. Asta s-a intamplat in aproximativ 10 de secunde dupa ce 7 m-am gandit sa-mi schimb tema si in cam 3 am schimbat-o..foarte greu. Da, stiu ca in ultima vreme neam posturi mai interesante. Da, stiu.

Anyway..azi eram cu un prieten prin oras..ne plimbam, ne uitam la cer si beam apa plata. La o trecere de pietoni oprise un nene cu Matizul, in dreapta sa era un nene putin cam chel, putin cam beat, putin cam prost. Pe trotuar, langa noi, era unu` de vreo 18 ani sa zicem cu prietena sa si 2 fete. Mergeau oamenii linistiti uitandu-se la cer, band apa plata. Ala putin cam chel, putin cam beat, putin cam prost trage o intrebare profund retorica, profund inteligenta, profund cocalaristica „Ba nu ne dai si noua una?”. UADAFAC BA? Cum poti sa faci asemenea glume cand omu` e cu femeia si cu alte 2 femei/fete? Imi imaginez ce fel s-o fi simtit ala, la ei nu se putea da, sa traga si el o remarca nu cred…a ales sa taca cum am fi facut cam toti, cred. Eu totusi nu inteleg de ce sunt si cimpanzei din aia ca ala putin cam chel, putin cam prost, putin cam beat care sa-si bata in halul asta joc de omu` linistit, sa-l faca de rusine in fata prietenei? Retarzi sunt nene, retarzi sunt multi.

In alta ordine de idei: chestie super inteligenta. Ma intorceam cu prietenul asta al meu si ma suna taica-miu sa ma duc la o terasa. Acolo bea el o bere, eu un suc (of course, of course) si tot asa…ne hotaram sa ne ducem la biserica la o ruda indepartata ce a murit de cancer. Nu prea ma doare pe mine sufletul caci nu o cunosteam pe respectiva foarte bine. Ne ducem noi acolo, ma pune alde taica-miu sa aprind lumanari, sa fac cruci, sa pun banuti pe cadavru, sa pup icoane si ma lasa sa ma uit la femeie cum i-am cerut. Ba, naspa sentimentul..adica ma atentionase ca arata oribil, e adevarat ca ea chiar arata, neagra, cu dintii inafara, „15 kile cu tot cu cosciug” cum glumeste taica-miu..nu asta e problema. E naspa sentimentu ala…era maica-sa cred, o bocea asa urat …urat ba, era un copchil afara, se juca cu o trotineta chitaitoare, sotul femeii moarte (femeie de 34 de ani ce a lasat in urma 2 copchii foarte mici) se imbratisa cu lumea facut praf de durere. Pentru 1 secunda parca timpu` s-a oprit. O suna oarecum penibil da` era ca in filme, intuneric, biserica cu vreo cativa amarati ce o boceau pe aia, aia in fata mea eu ma uitam la ea, afara se auzea slab chitaitoarea sau ce dracu era aia de la trotineta, doi copchii se jucau inocenti…naspa ba. Si mi-a parut rau. Nu neaparat de faptu` ca a murit asta si familia a cam ramas cu buba… mi-a parut rau de oamenii precum taica-miu. Taica-miu e crestin convins. Am purtat iar o mica discutie la intoarcere despre Dumnezei si alte porcarii. Eu ma tineam de concluzia mea „pai ba, voi cum puteti sa acceptati, sa-l iubiti pe un tata ce-si bate joc de voi, copchii lui?”. El nu ca „pai ma…crede si nu cerceta… asa a vrut… nu e adevarat nu e asa ca-si bate joc de noi..nu stii tu…”:/..Mi-a parut rau ca exista si oameni din astia ce au nevoie sa creada in ceva suprem, intr-o putere. Sa creada ca acel cineva ii iubeste si are grija mereu de ei si are un plan foarte bine pus la punct si in favoarea lor. Sa creada si sa accepte ca Dumnezeu sa le ia de langa ei persoane dragi cand nu  e mai potrivit. Cum poti crede ba in halu asta, asa, orbeste?:/ Dumnezeu ala isi bate joc de voi, va lasa familiile pe drumuri, va presara viata cu durere si alte rahaturi dar voi credeti ca oile si il iubiti? Trist dom`le..trist..

8 comentarii »

  1. mon cher, tocmai am sters predica de 3 ore pe care am intentionat sa ti-o insir aici si pe care as fi intitulat-o „despre d-zeu si alte alea”. de ce? pentru ca si astia „atei” sunt la fel de incrancenati in (ne)credinta lor incat nici cu ei nu se poate discuta , asa cum nu se poate discuta cu habotnicii. eu nu-s religioasa, dar hai sa-ti spun: bunicul meu a fost ateu pana cand a facut infarct in varf de munte; tatal meu a fost ateu pana cand a vazut valul navalind in casa. restul discutiilor pe tema asta (daca nu si pseudo-conversatia de fata) sunt absolut inutile.

    Comentariu de lastwednesday — Iunie 24, 2007 @ 11:44 pm

  2. imi cer scuze, dar aceea ce se intorc la credinta in zei in momentele de necaz, cum ii spuneam lu taica-miu nu sunt atei. nu spun ca-s netoti ca am respectul asta totusi…dar nici pe departe nu sunt.

    Comentariu de scorojit — Iunie 24, 2007 @ 11:48 pm

  3. 😕 Deci,poate ca femeia aia facuse ceva urat,sau cine stie,ceva ce ar putea fi condamnat de catre oameni si mai ales de D-zeu si de aia..aluat-o(D-zeu s-o ierte).Asta e o chestie,a2a chestie e ca toti suntem muritori si sa o luam mai in termeni medicali,avand in vedere alimentatia si traiul din zilele noastre ,cancerul este in floare!Pana si un copil de 8 ani poate fi depistat azi de cancer..nu mai e o surpriza.Acum ganditi-va la ce credeti ca e MAI adevarat..eu le aleg pe ambele.Nu judec insa mortul.

    Comentariu de Scama.verde — Iunie 25, 2007 @ 12:36 am

  4. femeia a dus un trai civilizat, sanatos si alte din astea….a dat-o si pe la din dragoste lol..well..was kinda profound…nu a dat-o ca avea cancer.lene sa povestesc.

    Comentariu de scorojit — Iunie 25, 2007 @ 12:39 am

  5. Uf, e difikil (cum ar zice o prietena de-a mea). Chestia asta cu ” crede si nu cerceta” eu o aplic doar Bibliei. Adica daca in Biblie scrie ca s-a impartit Marea Rosie in 2, cred, nu imi pun intrebari existentiale de ce si cum si ce proces fizic sau chimic a determinat asta (daca chiar s-a intamplat). cat despre chestia ca Dumnezeu a luat-o pe biata femeie in floarea varstei pentru ca o fi avut pacate si alte cele, nu mai cred. Aici e pura stiinta, medicina si alte cele. Si cred in Dumnezeu, ca exista acolo si ca se intampla miracole si ca ne mai si pedepseste cateodata, dar nu atat de mult incat sa cred ca daca am o boala m-a batut Dumnezeu. Asta e aiurea.

    Comentariu de Hellene — Iunie 25, 2007 @ 10:16 am

  6. Cred ca noi doi avem notiuni diferite de umplere a timpului liber.

    Comentariu de krossfire — Iunie 25, 2007 @ 10:39 am

  7. well da..eu ma joc cantar straic, ascult andre, ma gandesc la cum d-zeu n-ar trebui sa existe ca nu-mi da bani de o ciocolata..tu te gandesti la problemele vietii, la flacutati si alte bucurii serioase.

    Comentariu de scorojit — Iunie 25, 2007 @ 10:41 am

  8. fara sa fiu rautaciasa or anything (desi s-ar putea sa ti se para ca sunt, pentru ca probabil ca nici tu n-ai vrut sa fii rautacios, dar ai .. fost) iti spun ca n-ai inteles nimic, dar nimic din mica mea marturisire. dar o sa intelegi…

    Comentariu de lastwednesday — Iunie 26, 2007 @ 8:06 pm


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

