Aberatii miselesti, scorojite

Iunie 30, 2007

Fara viata sociala

Filed under: De-ale mele — scorojit @ 10:51 pm

Post de umplutura, ca sa nu ziceti ca am murit (ha, de v-ar pasa..).

Uau vacanta super tare ba! Super plictiseala. In oras n-am de ce sa ies pentru ca nu prea m-ar atrage sa intreprind actiuni de cocalar, campion sau om normal (sa ma uit la fuste, sa ies la bere cu  „bajetii”, sa ies la agatat mancatash). Chiar si o plimbare e plictisitoare in orasul asta. E prea monoton ba:/ wtf. De citit ma plictisesc repede iar daca citesc in pat ma apuca un somn din ala profund. Ma culc pe la 12 noaptea desi anul trecut pe vremea asta ma culcam la 2-3, cred ca e semn ca scorojesc pe dinauntru. Inspiratie de post nou nu am desi ma gandeam sa bag unul profund homosexual dar mai bine nu. La un fotbal nu prea am chef sa ies..asa ca ce fac? Joc World of Warcraft. Mai grav e ca devin cam dependent ceea ce nu prea cred ca e spre binele meu.

Am zis.

1 comentariu »

  1. Lasa WOW-ul.E un fel de cancer.Online.

    Comentariu de bored — Iulie 1, 2007 @ 1:16 am


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

