Aberatii miselesti, scorojite

Iulie 24, 2007

Back

Filed under: De-ale mele — scorojit @ 10:41 am

Mda, am revenit de pe la mare. Am fost la Costinesti ca, deh, e statiunea tineretului dom`le. Frumos, mie mi-a cam placut. Cateva lucruri ce am invatat pe durata sederii:

-daca esti baiat dastept, descurcaret cum zice maneaua poti face bani frumusei din chestii usoare gen vanzare de porumb fiert/copt, hot-dog, suveniruri, tatuaje si multe altele.

-dormitul a 5 persoane in doua paturi alaturate de catre 1 si 2 locuri nu e foarte confortabil

-mancarea de la „cantina” poate fi si buna si, uimitor, nu-ti da nici Salmonela sau alte boli pufoase

-ca sa fii un baiat de baiat sau o campioana adevarata ce se super distreaza la Costinesti trebuie, neaparat, sa fluieri cu un amarat de fluier de plastic sau sa canti „Ia-ti mireasa ziua buna/De la tata de la muma” tu, fiind beat/a la 5 dimineata

-e prea adevarat si barosan sa-ti bati joc de idioti ce se fac praf/se imbata (spuma de ras/pasta de dinti la chiloti, servetel in flacari la degetul mare de la picior, scris chestii profunde pe ei si alte alea) 😉

-sa faci baie noaptea e dragut

-sa faci baie noaptea si sa alergi in picioarele goale pe pietris si sosea e o experienta placuta, pasionala intre tine si sosea, mare

-sa le iei vinul alora de la parcul de distractii e un sentiment inaltator (bv Marian)

-Taraf TV e un post extraordinar

-Nicolae Guta e un artist desavarsit

-aia de canta „Mamaliga branzali” e o artista adevarata

-arhi-cunoscutul artist Brazilianu e un om ce merita batut cu un spaler („Daca-mi vine mie nebunia/Cumpar toata Romania”). O cumperi pe ma-ta ba boule desteptule.

-pot rezista chiar o saptamana intreaga fara calculator/net deci nu sunt chiar asa de dependent

-shot-ul de Tequila la 10 lei are gust de tuica (sau cel putin asa mi s-a parut mie)

-astia ce tin principalele doua discoteci (Ring si Tineretului) au, cred, un venit mare ca doar sunt baieti descurcareti cum zice maneaua

-daca esti barosan adevarat trebuie sa-ti faci poze ca la „faceti poze cu maimuta” cu cei 2-3 negri de la bar

-Timpuri Noi live sunt foarte tari stiind cum sa mentina atmosfera, cum sa faca publicul sa nu se plictiseasca

Mi-e ciuda ca nu am fost in White Horse. Eh, asta e, poate alta data.

In incheiere pot zice ca a fost o tabara draguta cu oameni draguti si toate alea draguta. FLOWER POWER style.

8 comentarii »

  1. A fost prea frumos ma!..vreau inapoi!:((

    Comentariu de Scama.verde — Iulie 24, 2007 @ 12:07 pm

  2. =))))

    Comentariu de Vladalf — Iulie 24, 2007 @ 12:10 pm

  3. Da, sa faci baie noaptea e foarte dragutz;))…si am ras pe postul taraf tv cum nu am ras in viata mea…=)) hm…dragutza tabara la 16 ani;))

    Comentariu de Aura — Iulie 24, 2007 @ 1:56 pm

  4. a fost frumos mah, dar sunt discoteca ring si discoteca tineretului.

    Comentariu de Bzz — Iulie 24, 2007 @ 2:45 pm

  5. lol. da. am editat acum. nu am fost atent cand scriam

    Comentariu de scorojit — Iulie 24, 2007 @ 2:48 pm

  6. vream si niste poze :>

    Comentariu de En Sabah Nur — Iulie 24, 2007 @ 2:57 pm

  7. Sa inteleg ca ai ascultat multe manele??? Ca cam asa mi se pare. 😛

    Comentariu de Hellene — Iulie 24, 2007 @ 3:43 pm

  8. da, multe. aproape numai taraf am urmarit cand deschideam televizorul. nu ca agreez dar e o superba oportunitate sa rad cum nu am mai facut-o niciodata.
    poze, oleaca mai incolo. le am in calculator dar lene.

    Comentariu de scorojit — Iulie 24, 2007 @ 3:46 pm


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

