Aberatii miselesti, scorojite

Iulie 27, 2007

Poze

Filed under: Uncategorized — scorojit @ 12:12 pm

ATENTIE: SUPER INTERESANTE!!1

apropo: se incarca greu..eh..live with it

unii dorm pe plaja ha!
rasarit..epava..super beton super bengos
papuci da firma mancat`ash
SUPER MASINI BENGOASE
alex (ala cu yamasha shai lai la
rasarit prin braila (cred)..da, sunt artist
Dupa cum puteti observa, pozele sunt foarte interesante si nu apar eu. Daca ma aflam si eu in ele erau prea senzuale si ar fi trebuit sa le scot pentru ca femeile ar fi lesinat de placere indusa de chipu-mi angelic.

9 comentarii »

  1. Intr-adevar….dragutze pozele tale super mega barosan de interesante….poze=amintiri frumoase;))……si multumesc ca ai evitat sa lesin

    Comentariu de Aura — Iulie 27, 2007 @ 12:29 pm

  2. Sunteţi urâţi pentru ca dormiţi pe plajă. 😦

    Comentariu de Dora — Iulie 27, 2007 @ 2:06 pm

  3. aia sunt. nu noi. au intrat in cadrul meu, din greseala bineinteles.

    Comentariu de scorojit — Iulie 27, 2007 @ 2:08 pm

  4. Io n-am lesinat niciodata…:D Puteai sa mi le arati, da?

    Comentariu de Hellene — Iulie 27, 2007 @ 4:55 pm

  5. nu ai lesinat dar ai putea. crede-ma ca frumusetea mea e nemaipomenita.

    Comentariu de scorojit — Iulie 27, 2007 @ 7:31 pm

  6. kkt puteai macar sa inchizi paranteza knd ai vb de alex

    Comentariu de andra — Iulie 27, 2007 @ 10:27 pm

  7. o sa o las neinchisa pentru ca pot.

    Comentariu de scorojit — Iulie 27, 2007 @ 10:28 pm

  8. cam putine 😦

    Comentariu de En Sabah Nur — Iulie 29, 2007 @ 11:38 am

  9. te iubesk esti cel mai tare:X:X:X:X

    Comentariu de teodora — Mai 18, 2009 @ 1:00 pm


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

