Aberatii miselesti, scorojite

Iulie 29, 2007

Focul Viu

Filed under: Muzichii — scorojit @ 5:48 pm

Azi am gasit pe undeva (oare pe unde?:) ) 2 albume de la formatia sus-numita, albume intitulate „Zbor” si „De haiducie”, din pacate acestea sunt lansate (pare-se) in 1999 si 2001. Din cate inteleg e folk de pe plaiurile noastre si pot spune ca suna absolut dragut. Din pacate nu am gasit mai deloc detalii despre ei nici macar pe google 😐 . O sa mai caut dar daca, prin absurd, stie cineva detalii sa spuna pe aici pe undeva:D. Vad ca pe trilulilu sunt si altii care asculta. Mai jos doua-trei melodii.

Noaptea prin ardeal
De haiducie
Elegie lui Brancoveanu

5 comentarii »

  1. Nu am mai auzit de ei….dar…..suna chiar foarte dragutz….:)>-

    Comentariu de Aura — August 7, 2007 @ 6:22 pm

  2. Eu inca mai caut niste albume de la trupa Canon 😦 (Mai veche)

    Comentariu de krossfire — August 19, 2007 @ 1:47 pm

  3. salutari de la fosta Focul Viu 🙂

    Comentariu de raluca — Martie 21, 2008 @ 3:04 pm

  4. Din cate imi amintesc erau o formatie studenteasca pe care eu am intalnit-o in Tg. Mures. Tin minte ca mai repetau in caminul stud. nr. 3. Stingeau luminile si aprindeau niste lumanari in sfesnice. Era o atmosfera f. frumoasa.
    Imi mai amintesc ca apoi a aparut o caseta de-a lor care a circulat mult printre studenti si pe care am avut-o si eu pana cand am reusit sa strang cea mai mare parte a melodiilor pe PC.
    Aveam si prieteni care erau in relatii amicale cu ei
    Apoi am plecat din Mures si am pierdut contactul cu ei. Nu stiu foarte multi de aceasta trupa dar eu am pastrat melodiile lor (mi-au placat mult si imi aduc aminte de o perioada foarte draga) si oricui le-am dat au zis ca sunt f. bune
    Aud ca s-au desfiintat, de fapt mai sus a scris chiar Raluca unul din membrii initiali ai formatiei. Pacat…erau buni
    Salutari, Raluca

    Comentariu de Cristi — Mai 23, 2009 @ 3:06 pm

  5. Awesomе article.

    Comentariu de castle clash — Februarie 4, 2014 @ 12:05 pm


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

