Aberatii miselesti, scorojite

August 22, 2007

Deci romanii sunt tigani (?)

Filed under: De pe net, Penibilitati/cretinisme — scorojit @ 10:30 am

La fulgerica am gasit link-ul asta.
Primele 2 poze le mai vazusem mai demult. La post-ul ala sunt cel putin 2 comentarii „de dragoste” la adresa romanilor, in care suntem pusi in aceeasi oala cu tiganii.

mania = scam = scum. Most disgusting people on earth, u know guys romanians are plague for the european community and the whole europe think this even if they don’t say it. It’s not like nigros because gypsies are far worst than nigros. Ask a nigro what he think about a gypsy… The crime is in their blood, only a few of them work, most of them stole from the other people in their whole life. Exactly thats what the dumb stinky romanians does in europe steal from other natinons, but at least the uk and ireland drop them of since the drifter scums flooded their cities when britain opened the borers.

WU is used for fraud in 90% in romania xD since the dumb fucks cant receive money on other way. Paypal, E-gold and other sites restrict romania and the dumbshits dont understand why they restricted, well here is your while assholes.

And now even worst that the EU let them in. We should force them to a concentration camp and nuke them, the world would be just better without them.

burn the romanian scum alive!

Dar am gasit si un comentariu al unui strain ce a vizitat Romania si ne ia apararea. Da, ne ia apararea in fata strainilor cum e cel de mai sus ce da un sfat foarte folositor celorlalti straini „ardeti-i de vii pe mizeriile de romani!”

do you fags have any idea how much romanians hate gypsies ?
i’ve been to romania, and the gypsies are like parasites. you’ll find them on every corner or subway begging for money.
If you go out in the night alone and see two gypsies walking towards you, you better get on the other fucking sidewalk, because you’re surely gonna get mugged. If gypsies weren’t in romania, it would be a wonderful country.
so stop talking crap, morons.

Da, recunosc ca foloseste cuvinte putin cam neortodoxe dar asta nu dovedeste decat ca el chiar vorbeste din inima, oricat de ciudat si penibil suna asta.

O ruda de a mea ce lucreaza in Italia (da, nu pot spune ca sunt foarte mandru de asta dar macar nu s-a dus la furat) mi-a zis ca a fost la un strand si era un afis prin care pur si simplu interziceau accesul ROMANILOR. Atentie, nu al tiganilor, ci al romanilor.
Mai demult la Pro TV au facut un reportaj, de fapt mai multe, despre tiganii romani din Italia si l-au filmat pe unu care nu se rusina sa spuna cum fura din magazine.
Cu totii stim de nenumarate cazuri in care tiganii sunt prinsi la furat in alte tari.
Probabil cu totii stim ca tiganii incep sa fie deportati din diverse tari pentru ca strainii pur si simplu s-au saturat de ei.
Zilele trecute era o stire despre un antetat al unei grupari in care au murit cativa copii tigani iar cei ce au revendicat atentatul le-au dat 20 de zile tiganilor sa paraseasca tara caci, daca nu, vor muri alti tigani in antetate de mai mare amploare.

Concluziile le trageti voi.

29 comentarii »

  1. Chiar inainte de postul asta, trasesem si eu un comentariu pe blogul ala ;))

    Comentariu de krossfire — August 22, 2007 @ 4:55 pm

  2. „burn the romanian scum alive!”

    tu zici:

    Da, recunosc ca foloseste cuvinte putin cam neortodoxe dar asta nu dovedeste decat ca el chiar vorbeste din inima, oricat de ciudat si penibil suna asta.

    –––––––

    suna foarte penibil. indivizii sint niste rasisti imputiti si tu parca i-ai intelege. asa suna.

    chestia gretoasa e ca ce le pasa romanilor „arieni” e ca sint confundati cu tiganii. vai, vai, vai, de ce oare sint confundati?

    Pe bune, romanii sint xenofobi si asta e un fel de pedeapsa de la Dumnezeu. A venit vremea sa guste pe pielea lor ura de rasa pe care ei o „pactica”
    si au practicat-o de-alungul istoriei.

    Comportamentul tiganilor in Romania e un rezultat al nepasarii guvernelor Romaniei fata de ei. Toti si-au bagat pula in tigani si acum ei se razbuna cu virf si indesat.

    Comportamentul tiganilor in lume e rodul aceleasi nepasari.

    Nu dati „intelegere” rasistilor. Oricit i-ati dispretui pe tigani sau unguri sau evrei, nu participati la instigarea la ura impotriva lor. Nu numai tiganii fura. Romanii nu sint nici ei ingeri, spaga e o modalitate de viata, aranjamentele, smecheriile, coruptia cu adinci radacini in politica. Asa ca nu are rost sa te crezi superior altor rase cind tu de fapt, nu ai cu ce sa te mindresti prea mult. Insa ce poti sa ai e demnitatea, puterea de a incerca, de la mic la mic sa educi oamenii in spiritul respectului fata de oricine si nu al urii.

    Dupa ultimele „descoperiri” romanii ar fi….cumani negri, se caca pe ei de ris tiganii facuti „ciori” de catre romani. 🙂

    Comentariu de balauru — August 22, 2007 @ 6:57 pm

  3. Nene vezi ca esti cam pe dinafara in prima parte a comentariului;).
    Mai citeste odata textul.

    „Comportamentul tiganilor in Romania e un rezultat al nepasarii guvernelor Romaniei fata de ei. Toti si-au bagat pula in tigani si acum ei se razbuna cu virf si indesat.”

    Scuzati-mi limbajul dar toti si-au bagat-o in tigani datorita faptelor lor deci tiganii si-au facut-o cu propria mana. Sa nu-mi zici ca noi am gresit luandu-i sclavi pentru ca si americanii i-au luat sclavi pe negrii dar acum americanii traiesc cu negrii ca frate cu frate. Indraznesti a spune ca nu e tot cam aceeasi situatie numai ca negri au reusit sa dovedeasca ca nu sunt niste mizerii ci persoane ce trebuie respectate?

    Comentariu de scorojit — August 22, 2007 @ 10:16 pm

  4. „si-au bagat-o in tigani datorita faptelor lor deci tiganii si-au facut-o cu propria mana.”

    bai, normal, romanii nu-si iau niciodata nici o responsabilitate. doar palavre.

    Comentariu de balauru — August 22, 2007 @ 10:54 pm

  5. „cuvinte putin cam neortodoxe”

    Da, ala e la fel de rasist ca si aia in fata carora „ne ia apararea”.

    Asa ca daca tu ai o problema cu tiganii si ti-e rusine cu rudele aflate la munca in Italia e treaba ta, nu ne baga pe toti in aceeasi oala. Si de cand e America etalonul suprem? Nu, n-am gresit noi ca doar aia au facut mai rau, suntem inca prea blanzi, si ce sa spun americanii si negrii sunt ca fratii. De unde le scoti? Si cu indienii americani tot ca fratii?

    „Asa ca nu are rost sa te crezi superior altor rase cind tu de fapt, nu ai cu ce sa te mindresti prea mult. Insa ce poti sa ai e demnitatea, puterea de a incerca, de la mic la mic sa educi oamenii in spiritul respectului fata de oricine si nu al urii.” – so true!

    Comentariu de Kidd — August 24, 2007 @ 12:07 am

  6. Bey, cum iti permiti? Pe cine faci tu roman, bey?

    Comentariu de dadatroll — August 24, 2007 @ 12:39 am

  7. de acord
    sa ne dea foc la toti. romani si tigani
    bag pula in neamu’ meu

    Comentariu de cristis — August 24, 2007 @ 9:18 am

  8. Nu . Romanii sunt si tigani si maghiari si sasi si lipoveni si tatari si armeni … Trebuie sa acceptam ceea ce suntem.

    Comentariu de Cip-Cirip — August 24, 2007 @ 11:41 am

  9. si cand te gandesti ca sunt vorbe spuse d eun american……hmm…isi aduce aminte cineva ce erau cele 13 colonii ? Loc de deportare pentru scursorile angliei (Scums)……

    tiganii sunt tari doar pentru ca ii lasam noi, pentru ca autoritatile sunt corupte si le plac „galbenii” mai mult decat orice.

    iar pentru vestici…dc nu eram noi (mai mult sau mai putin)..erau pasalac turcesc. Imi pare rau ca nu ne-am dat cu turcii sa le-o tragem la arictrocratii aiai vetici cu perucile lor cu tot.

    Comentariu de scorpse — August 24, 2007 @ 2:27 pm

  10. Bey, nu ti-e rusine, pe cine faci tu roman?

    Comentariu de dadatroll — August 24, 2007 @ 4:54 pm

  11. […] Scorojit pune o intrebare importanta, dar foarte jignitoare: pe cine faci tu, bey, romani? […]

    Pingback de De pe net « Pelicanul sau babuta — August 24, 2007 @ 7:09 pm

  12. Tiganii au fost nomazi candva, acum 1000 de ani popoarele linistite marginalizau si urau nomazii.
    Nu-mi convine cand atat de multi romani comenteaza si se acuza unii pe altii de rasism, in momentul in care tiganii chiar ne distrug tara si nu contribuie cu nimic.
    Vedeti in italia, grecia – tiganii sunt aceasi lepra de popor si acolo.

    Nu am absolut nimic impotriva rasei sau asa ceva, dar faptul ca-si cresc copii invatandu-i sa fure e neacceptabil. Am prieteni tigani, unii chiar bine crescuti.. dar ei sunt doar exceptii. 🙂

    Comentariu de grdx — August 29, 2007 @ 8:15 pm

  13. Tigani vor ramane tigani oriunde se vor ducei,eu locuiesc in spania si sint satul de tigani pana in gat…………..nu sunt rasista ,doar ca tigani ne-au facut de ras in toata europa.Programele de tv incep stirile cu:nu stiu dce furt,nu stiu ce sechestru…………………pe care lau facut un „roman”niciodata nu spun un tigan roman.Si nimeni nu ia nici o atitudine,nici ambasada nimeni.Si inca o chestie pt fulgerica: ti-e rusine ca ai o ruda in italia?Eu cred ca ceea ce simti tu este invidie nu rusine.Eu locuiesc aici de 20 de ori mai bine ca in romania,si in romania lucram ca educatoare……………..nu stiu de ce televiziunile ,presa din romania transmit o imagine foarte `proasta de romani plecati in afara.Nu m-asi intoarce nici daca salariul pe care mi l-ar da ar fi de 300 de euro.Sant multe lucruri care ma face sa nu ma intorc:spitalele din romania,functionari ………………trebuie sa treaca cel putin 20 de ani pt ca lucrurile sa fie ca in restul europei.

    Comentariu de MIRELA — Septembrie 3, 2007 @ 5:41 pm

  14. „Chestia” e pt mine, nu pt fulgerica, la el am gasit doar link-ul.
    Nu neaparat rusine dar au mai fost situatii in care, cand am precizat ca am o ruda la munca in Italia, s-au facut anumite speculatii asupra muncii pe care o presteaza. Speculatii injositoare chiar daca el, varul meu, nu s-a dus la furat cum spuneau unele din acestea.
    Multumesc pentru comment.

    Comentariu de scorojit — Septembrie 3, 2007 @ 5:44 pm

  15. care e treaba cu furatul ?? io am rup si rup in continuare Roma ma refer la furat din magazin haine ….din supermarket etc….dc sa nu fur ca stiu ca la a 5 6 fapta …debea ai arest domiciliar acolo ..?? faci bani frumos in Roma …in cel mult 3 luni de zile 2000 de euro cel putin … nu conteaza ….faci bani din orice ce vrei sa imi zici mie ca daca nu ai avea cu ce sa traiesti sa fii nu amarat nu ai niste studii nu ai fura?? vrajeala … e prea palpitant sa furi …parerea mea ca….faci bani …orcum pareera mea nu conteaza ….fiecare face ce poate pentru a putea supravietuii

    Comentariu de Blondake — Septembrie 13, 2007 @ 5:03 am

  16. Blondake, mori in bezna ba 😀

    Comentariu de grdx — Septembrie 14, 2007 @ 12:36 pm

  17. bah,eu nush cum voi vdeti numai tiganii k fura.d ex tatal meu kre este tigan mergea la munk p cand sotul matusii mele kre este roman mergea la furat.unchiul meu din partea mamei kre este roman l-a furat p tata d vreo 500€,(familia tatalui meu crescandu-l de la 14 ani)aici unde suntem akum tatal meu dupa servici vine akas si colegul lui kre este roman dupa servici merge la furat,asa k mai lasati figurile si impresiile kum k daca sunteti romani sunteti mai buni.nu sunteti mai buni q nimik.stiti doar sa criticati,dar analizati-va mai bine si veti vedea k nici voi romanii nu sunteti mai presus decat unii tigani

    Comentariu de bianca — Octombrie 13, 2007 @ 3:03 am

  18. „veti vedea k nici voi romanii nu sunteti mai presus decat unii tigani”
    Deci pana si tu afirmi ca acei tigani ce sunt corecti si merita respect sunt mult prea putini. Pana si tu…

    Comentariu de scorojit — Octombrie 13, 2007 @ 9:09 am

  19. am spus ´unii´pt k e normal,sunt si tigani kre ne fac de rusine la fel kum sunt si romani kre va fac de rusine,pt k nu toata lumea e la fel,lucru p kre voi la tigani nu il vedeti ii bagati p toti in aceasi oala,dar daca stau mai bn s ma gandesc nu are rost sa-mi irosesc timpul scriind despre niste lucruri p kre nu o sa le intelegeti pt k p unii dintre voi nu va duce capul la mai mult de atat

    Comentariu de bianca — Octombrie 21, 2007 @ 4:48 am

  20. tiganilor le doresc o moarte inceata si dureroasa in diferite moduri.

    Comentariu de napalm ptr.tigani — Martie 7, 2008 @ 10:51 am

  21. deci concluzie – nu mai propaga situri care incita la ura rasiala. si modereaza comentariile care incita la ura rasiala pe situl tau.

    pufone ala a luat niste poze de pe net si i-a botezat „romanian gypsies” pe aia din poze. nu a facut el pozele, nu are idee cine is aia din poze, nu intzelege despre ce e vorba cu tziganii, permite commentarii care incita la ura rasiala, etc.

    in loc sa sapi dupa informatii/ studii/ statistici adevarate care sa te lumineze ca tziganii nu sunt mai buni sau mai rai ca romanii sau americanii sau indienii sau chinezii, trantesti un link la un site rasist si iti inkipui ca faci investigatzie sociala.

    Comentariu de criztu — Martie 16, 2008 @ 11:10 pm

  22. Ca idee, sunt multi romani mult mai rau decat tiganii. Sunt tigani care in Constanta si Bucuresti matura strazile si sapa la spatii verzi (ca niste infractori, nu??) si romani cu mucii pe piept care nici nu stiu sa vorbeasca. Nu mucii, romanii. Aceste exemple negative de romani si tigani din Italia ne fac si noua antireclama, si am avut la inceput, cand eram mai putin rational, niste faze antinationaliste foarte serioase. Mai ca imi venea sa ies cu pusca pe strada, printre romani. Dar, acum, m-am linistit. Sa bage tare armata si politita sa ii trimita inapoi, iar italienii sa mai ia lectii de logica, sa nu mai generalizeze.

    Comentariu de Vlad — Aprilie 4, 2008 @ 7:00 pm

  23. Nu iti demonstrezi superioritate acrezandu-te deasupra minoritatilor sau a altor popoare. Mai ales ca, mhah, nici nu esti 😉

    Comentariu de Vlad — Aprilie 4, 2008 @ 7:19 pm

  24. Ma refeream la romani, sorry pt omisiune.

    Comentariu de Vlad — Aprilie 4, 2008 @ 7:20 pm

  25. Sunt de accord si eu ca nu este corect sa generalizezi, sa judeci un neam dupa faptele unui nr mic de indivizi. Pe de alta parte cand din 1000 de indivizi, 9999 sunt infractori ce poti sa mai spui? De ce credeti ca tiganii nu vor sa aiba si ei o tara a lor, ca evreii sau orce natie? Pentru ca nu ar mai avea de la cine sa fure.
    Orcati bani ar pompa Romania si UE in ei nu vor rezolva nimic, decat va determina aparitia unor noi palate cu turnulete racordate ilegal la curent pt ca nui asa ei sunt saraci lipiti si nu au bani sa plateasca.
    Din propria mea experienta, de cate ori am avut probleme am avut din cauza tiganilor, sunt violenti, nesimtiti, murdari ,vorbesc tare, injura. De multe ori pe strada nici nu trebuie sa ii vezi (ii auzi) ca sa stii ca sunt de etnie.

    Comentariu de ksjdhfoijsdf — Iunie 1, 2008 @ 10:06 am

  26. http://www.petitiononline.com/qd3xx666/petition.html pentru revenirea la denumirea de TIGAN. SEMNATI IN SEMN DE PROTEST PENTRU TERMENUL DE ROM.

    Comentariu de o romanca — Septembrie 26, 2008 @ 1:51 am

    • eu sunt tiganca si cred ca uni dintre voi au dreptate cand spun ca tigani fur sau ca vau facut de rusine dar voi nu cunoateti viata tiganilor si cate greutati au alti nimeni nu face asta pentru distractie sau nu stiu ce fiecare face de nevoie deci nu judecati inaite sa cunoasteti si amintitiva ca trebuie sa fim „unul pentru toti si toti pentru unul” deci niciodata sa nu va pasa de ce cred alti dimpotriva laudati si iubesteti poporul si fi mandru de ceea ce esti

      Comentariu de lidya — Decembrie 14, 2009 @ 4:37 am

  27. textul ala e al unui ungur. prostilor treziti-va ca astia fac propaganda antiromaneasca de zor prin europa si noi ne cacam unu pe altu ca „vai de ce nu ne plac aia din vest” ma pis pe ei englezi italieni si germani. puneti mana si lucrati la imaginea romaniei ,tantalailor ca ne fac ungurii cum vor ei pana ne iau iar ardealul. sunteti picati in cap??!? vad ca unii in loc sa combata chestia asata se complac si dau dreptate criminalilor de imagine . boilor ! se pare ca nu va cunoasteti IMNUL . e ok . nu-l meritati

    Comentariu de disabdbsa — Aprilie 28, 2010 @ 12:41 pm


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

