Aberatii miselesti, scorojite

Septembrie 24, 2007

Desktop Tag

Filed under: De pe net, De-ale mele — scorojit @ 6:14 pm

De la drojdie am primit tag ( ii zice leapsa..e un joc marsav intre bloggeri ca sa creasca traficul. na ca v-am desconspirat bloggerilor :)) ). Cica trebuie sa-mi arat desktop-ul.
Amin.
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Click pentru a mari.
Se pot observa jocurile pentru care bineinteles ca am licenta :D, jocuri extraordinare precum Super Mario Worlds.
La jocul asta tre` sa o dai mai departe. Leapsa. Sa o dau mai departe. Deci eu (o) dau mai departe catre Emma, horia care probabil nu va accepta si lui hacky care, deasemenea, probabil ori a mai avut tag-ul ori nu va accepta.

2 comentarii »

  1. Wow, foarte faina imagine. 🙂

    Comentariu de Tomata cu scufita — Septembrie 24, 2007 @ 9:31 pm

  2. Da, l-am avut, dar il mai accept inca o data, motiv pentru care trebuie sa-mi dai o cafea, avand in vedere ca am lasat balta tema la mate ca sa fac prscr 😀

    Comentariu de Hacky Maximus — Octombrie 2, 2007 @ 10:51 pm


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

