Aberatii miselesti, scorojite

Octombrie 19, 2007

Fericiti cei saraci cu duhul

Filed under: De-ale mele, Penibilitati/cretinisme — Etichete:, , — scorojit @ 4:02 pm

O icoana la 10 mii, un loc pentru eternitate, cine mai doreste, cine mai pofteste?

Poate nu chiar asa, de fapt e mai subtil dar tot cam dracul ala e. De vreo saptamana ai mei sunt in pregatiri pentru ziua de azi. Popa de m-a botezat a venit de a facut o aghiazma. Surle, trambite, chemat de rude si vecina, pregatit faina, uleiul cat pe ce sa zici ca o sa facem o  prajitura. O turta mare tot am facut. Se pune popa sa-si citeasca din carte, sa aghiazmeze, sa miluiasca mancand jumate din fiecare cuvant ca, deh, nu vroia sa ne plictiseasca probabil. Ai mei, cele doua rude si vecina tot dadeau cu facutul crucii cu figurile resemnate, pline de sfintenie, asteptand sa capete duhul sfant. Ne punem in genunchi, popa pune haina pe capetele noastre si o da intr-una cu cititul. Ajunge la un nume pe foaia aia cu astia de urmeaza sa fie milostiviti. Numele Mattias. O, pai se putea sa nu inceapa prea-sfintenia sa sa faca putina publicitate? Citez:

-Chiar il cheama Mattias? Uau, pai e foarte bine tocmai avem un loc liber pentru o icoana cu sfantul Matias. Nu vreti sa-l daruiti bisericii? E doar 100 de euro.

Taica-miu, evlavios al dracului din fire:

-O pai hai ca facem si pentru fiu-meu cu sfantul Gabriel (mda..unul din numele-mi e Gabriel) .

-A..pai avem loc ca nu-i luata icoana exact deasupra altarului.

Eu ma luasem de cap pe sub boarfa preotului scrasnind din dinti de cata idiotenie si marlanie e in stare sa dea dovada un preot si mai ales biserica de pe la noi. Cum domnule milostivirea mea costa 100 de euro? Cam scump dom`le. Cam scump. Cam prost. Ma vede, cum ma vede, preotul ca m-am schimbat la fata si cica:

„Ia uitati-l cum stramba din nas”.

Maica-mea „Eh…el e mai tanar”.

Eu „Mda..si mai prost”.

Maica-mea „Mai..(taci din gura)..”.

Preotul afiseaza o figura de uimire profunda.

Eu rad.

Ba sa va spun o treaba: pictorul ala daca tot e el mare credincios de picteaza prin biserici nu ar trebui sa accepte niciun ban.

Ba tata si ba ruda va dau un sfat: dupa ce faceti o aghiazma si pleaca popa nu e prea dragut sa o zbughiti in bucatarie zicand „Aoleu nu mai pot ma duc la o tigara” si „Hai ca vin si eu”. Cica il supara pe Doamne-Doamne.

Stau si ma intreb: ori preotii din ziua de azi sunt mari antreprenori, ori sunt mari genii in a prosti crestinul de rand dornic sa se milostiveasca ori sunt mari sarlatani ce merita batuti ca pe hotii de cai. Tind sa cred ca ultima varianta e cea mai potrivita.  Dar ce stiu eu…eu sunt un tanar cu gargauni in cap ce se crede ateu` lu Peste.

14 comentarii »

  1. :)):))

    Comentariu de Aura — Octombrie 19, 2007 @ 4:20 pm

  2. Sa stii ca ai dreptate. Parca ai fi fost in locul meu cand a venit preotul la mine in casa sa faca nu stiu ce slujba. Am simtit ceva? N-am simtit nimic. Ma dureau genunchii, atat.

    Comentariu de Anne — Octombrie 20, 2007 @ 1:09 pm

  3. Pe astia as pune cainii. Am avut si eu „socuri” cu niste prea sfinti de genul asta si cred ca la urmatoarea faza ii prind de sutana si le fac vant de la etajul 2. Vorba aia .. poate prind aripi .. daca nu, who cares

    Comentariu de Dojo — Octombrie 21, 2007 @ 4:55 pm

  4. Pacat ca stau la parter. Eh..

    Comentariu de scorojit — Octombrie 22, 2007 @ 7:07 pm

  5. Ai grija prietene!!!
    Cind te vei simti singur si dezamagit citeste Biblia

    Matei 22:29
    29 Drept răspuns, Isus le -a zis: ,,Vă rătăciţi! Pentru că nu cunoaşteţi nici Scripturile, nici puterea lui Dumnezeu.

    DOMNUL A ZIS:
    Ioan 15 :5
    despartiti de Mine, nu puteti face nimic.
    despartiti de Mine, nu puteti face nimic.
    despartiti de Mine, nu puteti face nimic.

    Viziteaza o biserica penticostala …sau baptista ,nu te lasa sa cazi din pricina preotilor
    Isus ,Dumnezeul meu iubit sa te ajute . AMIN!

    Comentariu de Dan T — Noiembrie 6, 2007 @ 4:14 pm

  6. Nu crezi ca-ti irosesti timpul incercand sa ma convingi sa revin pe calea cea dreapta? Nu crezi ca-ti irosesti timpul dandu-mi citate dintr-o carte fata de care eu nu posed niciun respect? O sa-ti urmez totusi sfatul din ultima parte a mesajului. Iti multumesc pentru asta.

    Comentariu de scorojit — Noiembrie 6, 2007 @ 4:36 pm

  7. Isus mentioneaza ca ,cei ce nu cred nici daca vor invia morti nu vor crede .
    Probabil ar zice:Da de unde ,asta a fost in moarte clinica
    Am fost un individ necredincios care a destule … femei ,batai,scandaluri,betii, pina cind Dumnezeu m-a zguduit -pe mine meseriasu’ – de am tremurat ca o frunza ;de trei ori in trei diferite ocazii ca sa nu mai am ce zice.

    Ai auzit de oameni ridicati de la pamint in timp ce se rugau lui Isus .. de vindecari de leucemie , de cresterea degetului de la mina dupa ce a fost amputat ?
    Sunt invinse legile fizicii ale chimiei ;ceva extraordinar !
    Prin teoria probabilitatii se poate demonstra ca Isus este Hristosul

    Nu fugii de Domnul pentru ca-I creezi durere celui ce a murit pe cruce in locul meu si-al tau

    Isaia 1:2
    2 Ascultaţi, ceruri, şi ia aminte, pămîntule, căci Domnul vorbeşte: ,,Am hrănit şi am crescut nişte copii, dar ei s’au răsculat împotriva Mea.

    Ezechiel 33:11
    11Spune-le: ,Pe viaţa Mea, zice Domnul Dumnezeu, că nu doresc moartea păcătosului, ci să se întoarcă dela calea lui şi să trăiască. Întoarceţi-vă, întoarceţi-vă dela calea voastră cea rea!

    Daca vrei sa stai in genunchi sau nu e treaba, ta dar la un moment dat tot acolo vei ajunge eu sper ca va fi cu voia ta

    Isaia 45:23
    23Pe Mine Însumi Mă jur, adevărul iese din gura Mea şi cuvîntul Meu nu va fi luat înapoi: orice genunchi se va pleca înaintea Mea, şi orice limbă va jura pe Mine.

    Vreau sa-ti mentionez ca sunt nascut ortodox si nu sint botezat la penticostali sau baptisti ptr. ca inca fumez si ei considera asta un pacat.
    Te rog ,nu-ti impietri inima caci Dumnezeu este real ,asta ti-o spune un fost hulitor al lui Dumnezeu

    Comentariu de Dan T — Noiembrie 6, 2007 @ 6:53 pm

  8. does anyone knows if there is any other information about this subject in other languages?

    Comentariu de Yaz Okulu — Martie 28, 2008 @ 1:46 pm

  9. si cand iti moare cineva drag, fara nici un motiv? dak exista ii un nimic Dzeu tau

    Comentariu de catalin — Mai 22, 2008 @ 12:47 am

  10. Read here Yaz
    http://www.ucg.org/

    Citeste aici Catalin
    http://www.ucg.org/easteuropean/Romanian/JCRomanian.pdf

    Comentariu de Dan — Mai 30, 2008 @ 3:16 pm

  11. Matei 22:29
    29 Drept răspuns, Isus le -a zis:

    ,,Vă rătăciţi! Pentru că nu cunoaşteţi nici Scripturile, nici puterea lui Dumnezeu.”

    Comentariu de Dan — Mai 30, 2008 @ 3:36 pm

  12. Apocalipsa 2

    7. Cine are urechi, să asculte ce zice Bisericilor Duhul:
    ,,Celui ce va birui, îi voi da să mănînce din pomul vieţii, care este în raiul lui Dumnezeu.„

    Fie ca Yeshua sa va binecuvinteze pe toti…si pe mine.
    Amin!

    Comentariu de Dan — Mai 30, 2008 @ 3:44 pm

  13. Matei 22:29
    29 Drept răspuns, Isus le -a zis:

    ,,Vă rătăciţi! Pentru că nu cunoaşteţi nici Scripturile, nici puterea lui Dumnezeu.”

    Comentariu de Dan — Mai 30, 2008 @ 3:45 pm

  14. Yeshua Messiah (Isus)este Dumnezeu …din Dumnezeu TATAL!

    Ioan 14
    8 ,,Doamne„, i -a zis Filip, ,,arată-ne pe Tatăl, şi ne este de ajuns.„

    9.Isus i -a zis: ,,De atîta vreme sînt cu voi, şi nu M’ai cunoscut, Filipe?…..

    Comentariu de Dan — Mai 30, 2008 @ 3:54 pm


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

