Aberatii miselesti, scorojite

Octombrie 21, 2007

Hello World

Filed under: De-ale mele — Etichete: — scorojit @ 10:45 pm

De vreo doua ore ma numar printre membrii clubului utilizatorilor de Linux. Asa cum i-am promis lui Hacky am facut acest pas important (pentru mine) odata cu aparitia versiunii numarul 7.10 de Ubuntu numita Gutsy GIbbon. Deocamdata vreau sa ma obisnuiesc cu interfata ca, mai apoi, sa trec la consola. Bineinteles ca n-am putut renunta complet la Windows asa ca folosesc dual-boot Win XP Sp2-Ubuntu 7.10. Principalele atuuri ar fi interfata user-friendly si viteza relativ buna. Ce imi place la Ubuntu (folosesc termenul facand referire la Linux in general desi e prima distributie pe care o incerc) e ca mi se pare un Windows facut mai user-friendly, imbunatatit la acest capitol. Pana acum nu am mai folosit Linux niciodata si bineinteles ca sunt complet paralel cu aproape toate notiunile legate de acesta. Am ales sa instalez Linux pentru a-mi pierde timpul liber petrecut in fata calculatorului cu folos adevarat, invatand ceva in plus, ceva folositor.
Hai sanatate si urati-mi succes.

5 comentarii »

  1. Valcam si succese!
    Apropo de distro… pune si wine, asa o sa fii cu un pas mai aproape de a renunta la windows!

    Comentariu de Stas Sushkov — Octombrie 22, 2007 @ 12:43 am

  2. O sa vad pe viitor. Ms de sfat.

    Comentariu de scorojit — Octombrie 22, 2007 @ 7:03 pm

  3. Inca un fan Linux. Bravo! Bun venit in lumea mea.
    P.S: Bafta!

    Comentariu de dodger091 — Octombrie 23, 2007 @ 7:55 pm

  4. succes

    Comentariu de Aura — Octombrie 25, 2007 @ 10:38 pm

  5. […] De la Hacky ajung aici. […]

    Pingback de User friendly | Stări — Decembrie 9, 2007 @ 8:47 pm


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

