Aberatii miselesti, scorojite

Octombrie 27, 2007

Pesti avem, pesti

Filed under: De-ale mele — Etichete:, , — scorojit @ 5:08 pm

De vreo luna un tovaras pe numele lui de botez crestin ortodox Leon mi-a dat un acvariu ce l-a folosit el mai demult in scopuri malefice legate de inmultirea de pesti cu scopul de a conduce lumea in chip marsav. Acvariul e relativ micut, vreo 20 de litri, numai bun de un adevarat neofit ce-mi sunt in aceasta arta numita acvaristica. De a doua zi mi-am luat un mascul si o femela de Guppy si un sanitar. A doua zi dupa asta cucoana pe nume lacomie m-a impins inainte si am mai luat 2 masculi si o femela de Guppy si 1 mascul si o femela de Xipho. Domnule, slavit fie Domnul la nici 2 zile o femela de Guppy a nascut (scuzat sa fiu caci termenul de fatare mi se pare prea cocalaristic, multumesc). 7 pui. De fapt, doar atata am gasit cine stie daca ai` mai batrani din acvariu nu s-au jucat de-a rechinii si puii-mici-si-necunoscatori cu ei pana am venit eu de la scoala. I-am pus intr-un acvariu si la alte 4 zile sau ceva de genul a mai nascut (da, nascut si nu fatat dom`le) inca 7. La o viitoare schimbare de apa din borcanul de muraturi in care-si faceau veacul puii am vazut ca unu a disparut in mod misterios.Mi-am spus “Dumnezeu a dat, Dumnezeu a luat. Ptiu, drace!”. Cred ca-i tin pentru la iarna, la borcan, poate-or fi hranitori. Mai jos sunt poze.

Privire de ansamblu
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Viitorii castraveti de pus la murat
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Bisericuta
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Pregatiri pentru luat cu asalt filtrul, acea masinarie monstruoasa
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Sanitarul doreste sa va pupe
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Pestele care se degradeaza (de fapt, jeg de pe acvariu)
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Femela ce nascuse ca Maria, fii Castravetelui
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

-sa nu indrazniti a va lua de veioza cocalaristica
-un site foarte bun, plin de informatii pentru cei ce vor sa creasca Guppy e asta.
-da, mancarea am pus-o intr-o cutie de scobitori

3 comentarii »

  1. Wow…crescatorie de Guppy 😛

    Comentariu de krossfire — Octombrie 28, 2007 @ 4:06 pm

  2. iiii si noi avem pesti la lucru. E familia Ishu si sunt vreo 12. Pe al meu il cheama Wishu. 😛 Nu stiu sa iti zic ce specie sunt, dar cand ma informez… iti zic, si pun si o poza cu ei pe blog. 🙂

    Comentariu de Tomata cu scufita — Octombrie 28, 2007 @ 5:00 pm

  3. ce dragutz:) si eu am avut pesti cand eram mica:)…au murit repede….pff…Dumnezeu i-o fi iertat:)

    Comentariu de Aura — Noiembrie 10, 2007 @ 12:44 am


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

