Aberatii miselesti, scorojite

Octombrie 30, 2007

Fie-va mila roacari

Filed under: De-ale mele — scorojit @ 10:24 pm

Ma intreb daca s-ar putea intreprinde vreo actiune gen petitie in care 200-300 de gigei din Focsangeles sa incerce sa reinvie mortu` (orasul) semnand o foaie prin care sa se milogeasca de vreo trupa de roci satanici pletos din Romania. Avand in vedere ca de ceva ani buni in orasul asta amarat nu au venit altii decat 3rei Sud Est, Hi-Q, Bambi, Andra, Animal X, Voltaj, Activ cetatenii tineri cu mai mult de 1 neuron si-au cam pierdut speranta. Din sondajele absolut serioase ce le-am facut pe cont propriu am aflat ca roacarii si pancarii satanici pletosi si rai din Focsani s-ar multumi si cu o Travka, un Om cu Sobolani, Kumm, Emil chiar si cu o Avril Lavigne. Lansez astfel un apel (disperat, bineinteles) la trupele ce tind spre muzica buna si nu spre muzica de ghena din Romania. Domnilor va garantam ca v-ati scoate banii de ciocolata si sucuri si benzina si v-am aclama si v-am cere sa ne dati autografe pe articole cat mai dragi de imbracaminte si v-am arunca flori pe scena si nu am lasa cocalari sa intrerupa concertul si alte chestii faine numai sa veniti.

Hai ba, pe cine incerc eu sa pacalesc aici? Las` ca mai iese de un pogo/moshpit si la urmatorul festival pe Holograf si K1. Speram si pe HI-Q.

4 comentarii »

  1. bai, lasa concertele alea de pomanagii si strange-ti bani pentru niste concerte serioase, in alt oras.

    Comentariu de hippogryph — Noiembrie 2, 2007 @ 8:10 pm

  2. faceti si voi o cheta pt Luna Amara (‘si’ de preferabil ) sau Trooper 😉 sa fie treaba treaba.

    Comentariu de dilyllah — Noiembrie 2, 2007 @ 11:21 pm

  3. ..hai sa vedem cu Travka..aveti un barulet ceva care sa aiba sonorizare acceptabila?:)

    Comentariu de George — Noiembrie 7, 2007 @ 5:01 am

  4. Se gaseste, se gaseste. Oricum cica Travka ar veni pe la noi prin Decembrie (cica…).

    Comentariu de scorojit — Noiembrie 7, 2007 @ 4:40 pm


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

