Aberatii miselesti, scorojite

Noiembrie 5, 2007

Cum se ajunge la mine

Filed under: De pe net — Etichete:, — scorojit @ 6:35 pm

Asa cum fac majoritatea oamenilor de au blog, din vreme in vreme, ma uit si eu pe termenii de cautare prin care au ajuns diferiti stimabili si mai putini stimabili (unii sunt de-a dreptul bolnavi dom`le) la mine pe blog folosind Google. Ca si concluzii pot spune ca o groaza de oameni inca mai cauta folosind termenul „ralph” sau „poze ralph mort”. Am varsat o lacrima. Si mai multi (extrem de multi) cauta cu keyword-ul „tigan”. Se pare ca dezvoltam o adevarat fascinatie pentru astia. Deci priviti lista (da, stiu ca nu e asa comica, ghidusa, interesanta ca a altor bloggeri dar avand in vedere ca m-am abtinut de la termeni necuviinciosi eu zic ca e bine):

Anumiti termeni i-am comentat si eu dupa cratima.

tiganii contribuie-la ce dom`le?

filmulete cu elevi tampiti-sunt…sunt o groaza. foloseste youtube

manele rullz-bineinteles

pe ce sa imi revars nervi ?-pe taranul de deasupra. works every time

telenovela ingerasul-acu` s-a inventat si telenovela cu Ralph?

de cand sunt tiganii in romania ?-1385 (cam mult, as zice)

ultimele stiri in cazul lui ralph-verifica la OTV

ciaules-bahtalos

Cristi Bocea poze imagini-Cristi Radea n-aveti?

ba da ceva sa nu ma plictisesc-n-am

filme cu fetite violate-bolnav esti, bolnav

baieti pe fete iubiti dezbracati-si tu la fel

cum tre sa arat ca sa joc in filmul inim-daca esti fata un decolteu cat mai mare ar trebui sa fie de ajuns

poze cu tigani la furat de porumb-avem doar poze cu tigani la furat de ovaz

romanii sunt tigani si deci fura-romanii nu sunt tigani dar fura deci o dam pe din doua?

1 comentariu »

  1. „romanii sunt tigani si deci fura-romanii nu sunt tigani dar fura deci o dam pe din doua ”

    un tigan fura mai mult ca un roman.dar si mai prost.

    Comentariu de bored — Noiembrie 5, 2007 @ 10:46 pm


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

