Aberatii miselesti, scorojite

Noiembrie 6, 2007

My preciousss…

Filed under: De-ale mele — Etichete:, — scorojit @ 6:16 pm

Asta e cadoul primit de la ai mei de ziua mea care este astazi, 6 noiembrie. Da, n-o fi o bestie gata sa ruleze toate aplicatiile noi si jocurile dar e laptop-ul meu, e decent si-l iubesc :). Arata foarte bine si pana acum se comporta la fel. Am ramas pur si simplu cu gura cascata cand mi l-au dat si vreau sa le multumesc desi nu vor vedea niciodata post-ul asta. Inseamna foarte mult pentru mine si chiar nu cred ca-l merit.
In alta ordine de idei: am ajuns sa se uite lumea urat la mine la scoala ca nu le-am adus bomboane. Niciun „La multi ani!” doar „Ba de ce nu mi-ai adus bomboane?”. Muriti ma! Nu, nu am adus bomboane si nici nu voi aduce de acum incolo deoarece mi se pare o prostie. Daca aduci bomboane toti iti zic la multi ani fara sa insemne absolut nimic pentru ei. Cand voi vedea ca-mi ureaza cineva fara sa-i aduc eu aminte ca-i ziua mea, ca ureaza din inima, sincer atunci voi crede ca merita o bomboana, o maslina, o atentie. Pana atunci: multumesc celor ce si-au adus aminte de ziua mea.

9 comentarii »

  1. la multi ani stimabile

    Comentariu de En Sabah Nur — Noiembrie 6, 2007 @ 6:20 pm

  2. la multi ani. nu stiam.

    oricum, un leptop… wow. e ca si cum mi-ar cumpara ai mei o chitara Manuel Rodriguez or smth. ma rog, prinzi ideea 😛

    Comentariu de hippogryph — Noiembrie 6, 2007 @ 6:57 pm

  3. La multi multi ani. Si multa fericire si sanatate. 😉

    Comentariu de Tomata cu scufita — Noiembrie 6, 2007 @ 10:04 pm

  4. Frumos cadou .. eu a trebuit sa mi-l fac singura 🙂

    La multi ani si toate visele sa ti se implineasca 😉

    Comentariu de Dojo — Noiembrie 6, 2007 @ 10:47 pm

  5. stii ca stiu ca e ziua ta. 😉
    LA MULTI ANI!! again si tot ce iti doresti sa se indeplineasca.
    ps: ce tareeee…laptop 🙂 sa-l folosesti cu placere 😉

    Comentariu de Oana — Noiembrie 6, 2007 @ 11:45 pm

  6. felicitari pentru cadou.

    Comentariu de bored — Noiembrie 7, 2007 @ 10:43 pm

  7. O sa-ti foloseasca la facultate…laptopul, nu ziua de nastere. O sa-ti zic la multi ani cand o sa ai multi ani 😛 (Pana atunci bucura-te de tinerete si continua sa ignori bomboanele…ca ingrasa :P)

    Comentariu de krossfire — Noiembrie 7, 2007 @ 11:06 pm

  8. Hey, la multi ani inca odata:) stiam ca e ziua ta in noiembrie de anu trecut da nu mai stiam exact in ce zi…:”>…sa-ti traiasca ala micu;))(laptopu;)

    Comentariu de Aura — Noiembrie 10, 2007 @ 12:51 am

  9. oo frumos frumos .. spor la blogareala in continuaare ca acum ai cu ce :>:>

    Comentariu de eusmiley — Decembrie 2, 2007 @ 6:44 pm


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

