Aberatii miselesti, scorojite

Noiembrie 15, 2007

Mare anunt, mare!

Filed under: De-ale mele — scorojit @ 7:19 pm

Iata ca a venit vreme schimbarii si in ograda scorojita. M-am mutat pe un alt host, folosind un nou domeniu. Folosesc tot WordPress dar de acum inainte o sa-mi continui activitatea legata de blogging cam pe AICI.
Nu o sa mai postez pe blogul asta asa ca puteti uita adresa asta si sa folositi de acum incolo cu incredere http://scorojit.net/ . Rog pe cei din blogroll-ul meu pe care nu i-am anuntat si care vad post-ul asta sa schimbe adresa la ei in blogroll, doar daca au bunavointa.
Acestea fiind spuse deocamdata scorojit.wordpress.com trage pe dreapta.

Lasă un comentariu »

Niciun comentariu până acum.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

