Aberatii miselesti, scorojite

Octombrie 21, 2009

+1

Filed under: Uncategorized — scorojit @ 10:00 pm

Pe masura ce ti se duc dracului anumite rude devii indiferent neafectat. Pana ti-o muri ma-ta sau tac-tu.  Pe masura ce se duce vremea daca te educi devii nepasator si e un lucru bun. Iti dai seama de asta cand te suna sa-ti zica ca a murit bunica-ta si tu ii zici „Am inteles.” pe un ton foarte rece. Nu ca sa afisezi o atitudine de om abrutizat ci pentru ca asa simti in momentul ala. E bine, totusi, sa ramai sensibil la anumite treburi cu adevarat importante pentru tine. Daca nu te afecteaza in mod direct, in 99% din cazuri baga-ti piciorul cum se zice in expresia aia populara.

Una din singurele doua melodii clasice care nu ma baga in starea de a-mi bate copiii pe care nu-i am.
Adagio in G minor – Albinoni

Trebuia sa scriu doar doua fraze.

2 comentarii »

  1. Am înţeles.

    Comentariu de 22minutes — Octombrie 21, 2009 @ 10:08 pm

  2. ma, pana nu mor eu nu se termina lumea!

    Comentariu de DRACU — Octombrie 21, 2009 @ 10:43 pm


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

