Aberatii miselesti, scorojite

Noiembrie 9, 2009

Lumea-i grea

Filed under: De-ale mele — scorojit @ 11:18 pm

Gandurile unuia care a fost crescut de ma`sa si tac`su cu totu` la bot.

1-o bricheta, un pachet de Kent lung, o sticla de whisky, o pereche de pijamale, o camera video
-o narghilea
-o pipa si un tablou cu o poza cu şasă cai frumoşi
-o sticla de vin
-o sticla de vodca
-un poem scris pe cateva frunze
-un instrument muzical experimental dintr-o cutie de tabla de la un uscator de par si un bat si sarma, o pereche de chiloti cu Spiky, un desen cu un mesaj nu prea subtil
-un fel de scrisoare + un trabant/renault clio de jucarie
-un milion de lei
-inca un milion de lei
-niste…vopsea verde…
-un album Iron Maiden si un Pantera
-o sticla de Jagermeister

2-instructoru` de soferie oscileaza la mersul prin oras intre a-mi urla in ureche ca handicapatu`, a apasa pana la podea pe acceleratie ca i se pare lui ca eu nu apas si a ingana melodii de la radio + sa inveti sa conduci prin oras e Dracu`

3-Karl Sander-Saurian Meditation 2004 e un album misto

4-De ziua mea am mancat coliva

5-Nu mai organizez majoratu` meu niciodata

6-Taica-miu are gonartroza adica la un genunchi i se freaca os pe os si il doare de se caca pe el (la figurat, bineinteles) da` mi-a organizat mie majoratu` cand de banii aia putea sa-si ia injectii de cate 3 milioane bucata ca sa-i scada temporar din durere

7-Am inceput blog-ul cu unicul scop de a castiga bani din adsense. Mi-am luat o vila si un cal frumos in rate

8-Am o memorie de cizma

9-Am umblat pe la 5 magazine prin carier pana am dat de carbune da` narghileaua tot nu-mi merge

Cred ca sunt menstrual in ultima vreme.

2 comentarii »

  1. also

    10-M-am lasat de blogging dar m-am razgandit. De vreo 2 ori.

    Comentariu de Moţart — Noiembrie 10, 2009 @ 9:08 pm

  2. M-am lasat de bere dupa ce am comandato pe ultima. Mam razgandit cand am terminato.

    Comentariu de Tavi Moromete — Noiembrie 11, 2009 @ 12:04 am


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

